Veelgestelde vragen2018-09-27T16:28:32+00:00

Hoeveel opslagruimte heb ik nodig?

Wij helpen u graag bij het bepalen van de juiste grootte van uw box. In eerste instantie is het vaak lastig om te bepalen hoe groot u box moet zijn om aan uw opslagbehoefte te voldoen. Daarom is het vaak handig om op locatie te komen kijken welke box het beste bij u past. Mocht u een te grote of te kleine box huren, kunt u bij ons altijd GRATIS overstappen naar een grotere of kleinere unit. Op deze manier kunt u altijd op een efficiënte manier uw spullen op een nette en veilige manier opslaan.

– Is de inhoud van mijn box verzekerd?

De inhoud van uw box is tot een bedrag van € 5.000,- verzekerd door middel van uw eigen inboedelverzekering. Mocht het zo zijn dat uw spullen een waarde vertegenwoordigen hoger dan € 5.000,- kunt u met ons overleggen naar de mogelijkheden. Het is wel raadzaam om uw verzekeringsmaatschappij op de hoogte te stellen als u uw spullen bij ons opslaat.

– Hoe kan ik laden en lossen bij Box Plaza?

Bij Box Plaza kunt u met behulp van uw persoonlijke toegangspas het terrein betreden en daarna met uw auto overdekt laden en lossen in de hal. De auto kunt u in de opening van de hal kwijt, zodat u altijd droog uw spullen naar uw box kan brengen. In de hal zijn diverse transportkarren beschikbaar die ervoor zorgen dat u op een makkelijke manier u spullen kunt vervoeren.

– Hoe werkt het opzeggen van mijn huurcontract?

Door de flexibele manier van opslaan bij Box Plaza zit u nooit voor een lange periode vast aan een contract. De contracten voor de units in de hal zijn maandelijks opzegbaar. De opzegtermijn is 14 dagen voor het einde van de maand. Voor de garageboxen op het buitenterrein gelden uitzonderingen met betrekking op de minimale huurperiode.

– Wat is de minimale huurperiode?

De minimale huurperiode is 1 maand.

– Hoe worden de maandelijkse betalingen verwerkt?

Na het ondertekenen van het huurcontract en de algemene voorwaarden tekent u ook een incass0 overeenkomst. Hierdoor worden de maandelijkse betalingen automatisch geincasseerd. De eerste factuur bevat het overeengekomen huurbedrag, alsmede een borgbedrag ter waarde van het overeengekomen huurbedrag.

– Ik ben mijn toegangspas/sleutels kwijt

Aan het begin van de huurperiode betaalt u een borgbedrag voor de toegangspas. Bij het kwijtraken van uw pas dient u contact op te nemen met ons, zodat wij u kunnen voorzien van een nieuwe toegangspas. Bij het begin van de huurperiode koopt u zelf uw eigen slot bij ons. Dit slot is voorzien van 2 reservesleutels, zodat de kans dat u geen toegang meer heeft tot uw box wordt verkleind.